S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKT


Nepreberači zásielok

Upozornenie pre nepreberačov zásielok

Neprebranie dobierky sa stáva na Slovensku čoraz populárnejším športom a mi nezostáva nič iné, ako sa proti správaniu týchto nezodpovedných osôb adekvátne brániť. Preto vás prosím, ak nemáte záujem objednaný tovar skutočne prevziať, nedokončujte objednávku, prípadne sa naučte poslať stornovací mail, verte, že ušetríte energiu a prostriedky inému človeku, teda mne osobe ZŤP...

Vy čestní a féroví - neviete o čom píšem? Proces je veľmi jednoduchý. Človek sadne k internetu, nezodpovedne dokončí na stránke objednávku a keď mu príde oznámenie, že má dobierku jednoducho ju neprevezme. Balíček sa nám vráti a my zisťujeme, či je to chyba pošty alebo objednávateľa. Niektorí nás ignorujú, niektorí nás po zdvihnutí telefónu zasypú urážkami, niekto prosí, nech mu to zašleme druhýkrát, Ale zásielka sa nám vráti aj druhýkrát. Takto zareagovalo 95% z ľudí, ktorí sľubovali nápravu a prosili o opätovné poslanie. Po tejto skúsenosti sme sa rozhodli druhýkrát tovar nezasielať.

Upozorňujeme vás, že objednávku evidujeme až do doby, kým nebude celá vyexpedovaná, alebo stornovaná jednou alebo druhou stranou.

Zrušenie objednávky akceptujeme jedine písomnou formou, nie telefonicky.

Po všetkých tých bájkach, čo sme za celú éru existencie shopu napočúvali od neférových zákazníkov sa držíme formy, ktorá sa dá ľahko preveriť a dokázať.

Vážime si všetkých zákazníkov rovnocenne, a tak ku každej objednávke pristupujeme zodpovedne. Veľakrát naháňame žiadaný tovar z nejakého obchodu, ktorý sa nachádza na druhom konci republiky, alebo ho priamo kupujeme z iných štátov . Jednoducho sa snažíme, aby tovar odišiel čo najskôr. Zaplatí sa poštovné, balné, práca človeka, ktorý zásielku kompletizuje, administratívne spracováva, zaplatí sa ekonómka, ktorá tovar vyradí zo skladového hospodárstva a vyrobí faktúru. Aby toho nebolo málo, keď sa zásielka vracia, zaplatíme ešte aj návratné. Pri jednej neprevzatej dobierke nám vzniká priama finančná strata minimálne 5 €.

Ak to povieme právnou rétorikou: § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, občiansky zákonník: Každý zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti.

Následky neprevzatia dobierky

- Od každého nepreberača bude vymáhaná škoda 9,90 € za každú jednu neprevzatú zásielku. V sume sú zarátané naklady poštovného, balného, kompletizácia zásielky, ekonómka a fakturácia a poplatok za vrátku zásielky.

- Nepreberači dobierok budú neodvolateľne vyradení z databázy, čím sú bez šance objednať si hocijaký tovar z MAMULIENKA shopu. Tento stav platí do vyrovnania škôd.

- Nepreberači dobierok budú každý mesiac uverejnení na úvodnej strane mamulienka.sk, ako aj na facebook stránke MAMULIENKA.sk.

- Nepreberači dobierok budú uverejnení v okienku hanby, ktoré už používajú aj iné obchody .

Možnosť nápravy

Každý z nás v živote spraví prešľap, alebo ho okolnosti bytia prinútia učiniť ho. Chápeme to a preto dávame každému človeku šancu spraviť nápravu: po dohovore nám dotyčný človek uhradí sumu 9,90€ za každú jednu neprevzatú dobierku, ktorou kompenzuje naše straty. Keď čiastka dorazí, jeho meno bude vymazaná zo zoznamu a človek si môže znova normálne objednávať. Zásielku však musí zaplatiť dopredu priamym prevodom na účet alebo šekom. Každému oznámime koľko stojí jeho vybraný tovar + poštovné.

 

YWRlZ